Slovenských vystavovateľov lákajú veľtrhy v Brne

V tomto roku Veletrhy Brno a.s. zaznamenali na svojich podujatiach nárast slovenských vystavovateľov a návštevníkov. Vo veľtržnom kalendári na tento rok ste mohli nájsť 37 podujatí, ktoré sa týkali takmer všetkých oblastí hospodárskeho života. Niektoré ..

V tomto roku Veletrhy Brno a.s. zaznamenali na svojich podujatiach nárast slovenských vystavovateľov a návštevníkov. Vo veľtržnom kalendári na tento rok ste mohli nájsť 37 podujatí, ktoré sa týkali takmer všetkých oblastí hospodárskeho života. Niektoré veľtrhy sa konajú každoročne, iné raz za dva alebo tri roky. Slovenských vystavovateľov asi najviac zaujímajú veľtrhy ako MSV - medzinárodný strojársky veľtrh, Autosalón, stavebné veľtrhy IBF a SHK a mnohé ďalšie. Prečo slovenských vystavovateľov a návštevníkov láka práve brnianske výstavisko, akú má perspektívu medzi slovenskou klientelou a čo všetko vystavovateľom i návštevníkom môže ponúknuť výhradné slovenské zastúpenie Veletrhy Brno a.s. nám porozprával Ing. Ľuboš Podolský, riaditeľ spoločnosti ALFAcon s.r.o.

* Veltrhy Brno a.s. zaznamenávajú nárast slovenských vystavovateľov a návštevníkov na svojich podujatiach. Čo podľa Vás spôsobuje tento trend?

Slovenská klientela brnianske veľtrhy dôverne pozná. Veď ešte v časoch Česko-Slovenska bolo Brno výstavnou sieňou hospodárstva strednej Európy. Ani po rozdelení ľudia do Brna neprestali chodiť a v súčasnosti má návštevnosť brnianskych podujatí stúpajúcu tendenciu. Slovenskí vystavovatelia a návštevníci sa tu totiž nestretávajú s jazykovou bariérou, dobré obchodné vzťahy českých a slovenských firiem pretrvávajú ešte z minulosti, takže tento trend sa dal očakávať. Nárast účastníkov brnianskych veľtrhov sme evidovali už v minulosti a výsledky z tohto roka ho len potvrdzujú. Napríklad na známom veľtrhu informačných a komunikačných technológií INVEX sme oproti minulému roku zaznamenali až 15 % nárast slovenských návštevníkov a pribudli aj firmy do radov vystavovateľov. Vysoký nárast slovenských návštevníkov (cca 25%) zaznamenávame aj na stavebných veľtrhoch. Najväčším podujatím z hľadiska slovenskej účasti bol strojársky veľtrh MSV, na ktorom vystavovalo takmer 90 slovenských firiem a prišlo sa naň pozrieť viac ako osem tisíc slovenských návštevníkov.

* Dá sa teda predpokladať, že po vstupe SR a ČR do Európskej únie tento trend ešte zosilnie?

Určite áno. Vzhľadom na to, že budú odstránené mnohé colné a administratívne prekážky a jazyková bariéra tu prakticky neexistuje, Brno sa pre slovenských vystavovateľov stane ešte atraktívnejšie. Jednak preto, že zabezpečenie účasti pre slovenskú firmu na brnenských podujatiach bude rovnako jednoduché ako u nás na Slovensku a tiež preto, že po vstupe oboch krajín do európskych štruktúr pritiahnu Veletrhy Brno a.s. záujem obchodníkov nielen zo strednej a východnej, ale aj zo západnej Európy.

* Firma ALFAcon s.r.o. je výhradným zástupcom pre Slovenskú republiku akciovej spoločnosti Veletrhy Brno. Ako dlho už pôsobí na našom trhu a aké služby ponúka slovenským vystavovateľom a návštevníkom?

Manažment firmy vo výstavníckej branži podniká od roku 1996. Dá sa povedať, že máme za sebou bohaté skúsenosti. Výhradné zastúpenie Veletrhy Brno a.s. pre Slovenskú republiku máme od 1. januára 2003. Ako vystavovateľom, tak i návštevníkom ponúkame kompletný informačný servis týkajúci sa jednotlivých výstav a veľtrhov. Pre odbornú i laickú verejnosť zabezpečujeme vstupenky. Často ich ponúkame v predpredaji a s výraznými zľavami. Organizujeme tiež cenovo výhodné zájazdy pre odborných návštevníkov. Vystavovateľom sprostredkúvame informácie o podmienkach prenájmu výstavnej plochy, informácie o možnostiach výstavby stánku a doplnkových službách. Dokážeme zabezpečiť účasť nielen pre individuálnych vystavovateľov, ale aj oficiálne účasti a účasť pre vystavovateľov v spoločných stánkoch. Sprostredkúvame tu na Slovensku akciovej spoločnosti Veletrhy Brno styk s mé- diami a odbornou verejnosťou. Úzko spolupracujeme s viacerými externými partnermi (napr. s SOPK, Zväzom strojárskeho priemyslu SR, Zväzom stavebných podnikateľov Slovenska...), čím sa skvalitňuje naša komunikácia nielen s prípadnými vystavovateľmi, ale aj s odbornou verejnosťou. (pon)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

          Inzercia - Tlačové správy

          1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
          2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
          3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
          4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
          5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
          6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
          7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
          8. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
          9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
          10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
          1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
          2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
          3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
          4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
          5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
          6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
          7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
          8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
          9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
          10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
          1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 612
          2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 975
          3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 471
          4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 718
          5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 593
          6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 422
          7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 150
          8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 880
          9. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 939
          10. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 4 856

          Hlavné správy zo Sme.sk

          SVET

          Štát zabil novinára. Nitky vedú k princovi

          Saudská Arábia priznala, že Chášukdží je mŕtvy.

          Neprehliadnite tiež

          Ceny nehnuteľností na bývanie v prvom štvrťroku stúpli

          V medzikvartálnom porovnaní stúpli takmer o tri percentá a v medziročnom porovnaní sa zvýšili o necelých 12 percent.

          V regióne, kde je kominárov málo, sa na nich čaká dlhšie

          Na Slovensku je okolo 800-tisíc domácností, ktoré majú komín. Kominárov je okolo 300.

          Štyri rady, ako sa vyhnúť studeným radiátorom v byte

          Vzduch v radiátoroch a potrubiach môže zdvihnúť náklady až o desať percent.

          Vykurovať sa začalo skôr. Účty ukáže až zima

          Výsledné platby za teplo mierne zdvihne studený január, ktorý bol najchladnejší za 20 rokov