BRATISLAVA. Jedna z najväčších medzinárodných poradenských spoločností v oblasti nehnuteľností a manažmentu investícií , Jones Lang LaSalle, má nové meno a logo – odteraz bude známa ako JLL.
Skrátenie názvu na JLL je výsledkom prirodzeného vývoja značky a predstavuje ďalšiu fázu v jej histórii, píše spoločnosť v tlačovej správe.
Zmena je okrem iného aj spôsobom, akým sa značka vyrovnáva s rôznymi komunikačnými štýlmi, jazykmi v rôznych krajinách a predovšetkým s nárastom digitálnej a online komunikácie.
JLL sa totiž ľahšie vyslovuje a pamätá, je vždy dobre viditeľné a reprezentatívne kdekoľvek na svete, kde spoločnosť pôsobí.
Prechod na názov JLL a nové logo bude celosvetovo prebiehať počas nasledujúcich dvoch rokov. Právne meno firmy Jones Lang LaSalle a rovnako dcérskej spoločnosti, LaSalle Investment Management, ostávajú bezo zmeny
Spoločnosť JLL je jednou za najväčších medzinárodných poradenských spoločností v oblasti nehnuteľností a manažmentu investícií.
Na Slovensku pôsobí od roku 2006. Je lídrom na trhu správy nehnuteľností. Spoločnosť má aktuálne vo svojom portfóliu správu multifunkčného komplexu Central, Shopping Palace Bratislava, Axa Daylight portfolio a ďalšie bratislavské komerčné nehnuteľnosti. JLL je exkluzívnym predajcom bytov na projektoch Parkville a Eurovea.
JLL ešte ako Jones Lang LaSalle vo februári získala ocenenie pre najlepšiu retailovú (maloobchodnú) realitnú agentúru roka 2013 v regióne strednej a východnej Európy (EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards).