Jones Lang LaSalle sa skrátili na JLL

Nový názov sa jednoduchšie vyslovuje aj pamätá vo všetkých krajinách, kde spoločnosť menežuje investície a pôsobí ako poradca v nehnuteľnostiach.

Na Slovensku je JLL exkluzívnym predajcom rezidenčnej časti najznámejšieho bratislavského komplexu – Eurovea, kde sa v súčasnosti dopredávajú posledné apartmány.(Zdroj: JLL)

BRATISLAVA. Jedna z najväčších medzinárodných poradenských spoločností v oblasti nehnuteľností a manažmentu investícií , Jones Lang LaSalle, má nové meno a logo – odteraz bude známa ako JLL.

Skrátenie názvu na JLL je výsledkom prirodzeného vývoja značky a predstavuje ďalšiu fázu v jej histórii, píše spoločnosť v tlačovej správe.

Zmena je okrem iného aj spôsobom, akým sa značka vyrovnáva s rôznymi komunikačnými štýlmi, jazykmi v rôznych krajinách a predovšetkým s nárastom digitálnej a online komunikácie.

JLL sa totiž ľahšie vyslovuje a pamätá, je vždy dobre viditeľné a reprezentatívne kdekoľvek na svete, kde spoločnosť pôsobí.

Prechod na názov JLL a nové logo bude celosvetovo prebiehať počas nasledujúcich dvoch rokov. Právne meno firmy Jones Lang LaSalle a rovnako dcérskej spoločnosti, LaSalle Investment Management, ostávajú bezo zmeny

Spoločnosť JLL je jednou za najväčších medzinárodných poradenských spoločností v oblasti nehnuteľností a manažmentu investícií.

Na Slovensku pôsobí od roku 2006. Je lídrom na trhu správy nehnuteľností. Spoločnosť má aktuálne vo svojom portfóliu správu multifunkčného komplexu Central, Shopping Palace Bratislava, Axa Daylight portfolio a ďalšie bratislavské komerčné nehnuteľnosti. JLL je exkluzívnym predajcom bytov na projektoch Parkville a Eurovea.

JLL ešte ako Jones Lang LaSalle vo februári získala ocenenie pre najlepšiu retailovú (maloobchodnú) realitnú agentúru roka 2013 v regióne strednej a východnej Európy (EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards).

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

          Inzercia - Tlačové správy

          1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
          2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
          3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
          4. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
          5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
          6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
          7. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
          8. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
          9. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
          10. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
          1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
          2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
          3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
          4. Brieždenie pod lomenicou
          5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
          6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
          7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
          8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
          9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
          10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
          1. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 252
          2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 12 958
          3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 11 125
          4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 551
          5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 549
          6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 5 050
          7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 422
          8. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 4 193
          9. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 916
          10. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy 3 690

          Hlavné správy zo Sme.sk

          Píše Ivan Mikloš

          Keď to príde k nám, budem kričať ako prvý

          Ad: Keď Ivan Mikloš stráca cit pre mieru.

          DOMOV

          Rybanič chce posudok z európskeho súdu

          Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

          EKONOMIKA

          Príbeh rodiny Versace končí, značku predali Američanom

          Značka Versace prežila viaceré turbuletné časy.

          Neprehliadnite tiež

          Ceny nehnuteľností na bývanie v prvom štvrťroku stúpli

          V medzikvartálnom porovnaní stúpli takmer o tri percentá a v medziročnom porovnaní sa zvýšili o necelých 12 percent.

          V regióne, kde je kominárov málo, sa na nich čaká dlhšie

          Na Slovensku je okolo 800-tisíc domácností, ktoré majú komín. Kominárov je okolo 300.

          Štyri rady, ako sa vyhnúť studeným radiátorom v byte

          Vzduch v radiátoroch a potrubiach môže zdvihnúť náklady až o desať percent.

          Vykurovať sa začalo skôr. Účty ukáže až zima

          Výsledné platby za teplo mierne zdvihne studený január, ktorý bol najchladnejší za 20 rokov