BRATISLAVA. Počas prvých štyroch otváracích dní nové bratislavské nákupné centrum Bory Mall navštívilo viac ako 130-tisíc ľudí. V utorok 25. novembra privítali 300-tisíceho zákazníka.
Bory Mall otvorili 13. novembra. Denná návštevnosť prekročila počas otváracieho víkendu hranicu 30 000 zákazníkov za deň, vypočítava v tlačovej správe riaditeľ centra Milan Klégr.
Návštevníci využili posilnenú mestskú hromadnú dopravu aj bezplatnú kyvadlovú dopravu z blízkych mestských častí a obcí.
Ambíciou centra je totiž prilákať nielen obyvateľov bratislavskej štvorky, no aj Záhoria.
Nové nákupné centrum sa nachádza medzi bratislavským Lamačom a Devínskou Novou Vsou. Návštevníci tu na 54 000 štvorcových metroch nájdu zhruba 180 obchodov, reštaurácií, kaviarní a atrakcie pre deti.
V Bory Mall otvorili predajne aj nové značky, ako Sinsay, Yamamay, Brums a Skechers. Mango má čoskoro ponúknuť po prvýkrát v Bratislave pánsku i detskú kolekciu, novinkou je tiež Kids Sport Academy.
Na jar 2015 sa areál rozšíri o vonkajší detský zábavný park a multiplex Cinemax s 12 kinosálami a technológiou IMAX.
Skupina Penta vstupuje do vydavateľstva Petit Press, ktorý vydáva aj denník SME