Ďalšia diskusia o parkovaní má byť onedlho

Novú hlavnú dopravnú inžinierku v Bratislave momentálne vyťažuje Starý most a električky v Dúbravke. Parkovacia politika však bude onedlho na rade, hovorí.

Základom parkovacej politiky je podľa Tatiany Kratochvílovej vytvorenie rezidentských zón, spoplatnenie uličného parkovania a budovanie záchytných parkovísk.(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - GABO KUCHTA)

BRATISLAVA. Parkovacia politika musí byť súčasťou dopravnej politiky mesta. Pre Bratislavu je nevyhnutné zavedenie jednotnej parkovacej politiky, ale súčasne musí mesto skvalitňovať mestskú hromadnú dopravu a zavádzať integrovanú dopravu.

Hovorí to nová hlavná dopravná inžinierka Bratislavy Tatiana Kratochvílová.

Momentálne sa však venuje najmä projektom ako Starý most či električková radiála v Dúbravke, konkrétne kroky v oblasti parkovacej politiky tak ešte neboli spravené.

To, čo bude súčasťou parkovacej politiky bude na dohode mesta a mestských častí. Základom však podľa nej je vytvorenie rezidentských zón, spoplatnenie uličného parkovania, budovanie záchytných parkovísk.

"O pravidlách parkovacej politiky začneme v krátkej dobe rokovať. O predpise parkovacích miest pre developerov to platí rovnako," hovorí.

Tatiana Kratochvílová vystriedala od februára Tibora Schlossera. Magistrát si od výmeny sľubuje "aktívnejší prístup do riadenia dopravných projektov".

V minulosti viedla oddelenie dopravy na Miestnom úrade Staré Mesto, ako aj cestné hospodárstvo na Magistráte hlavného mesta.

Hlavný dopravný inžinier v Bratislave zabezpečuje odborné špecializované činnosti strategického a koncepčného charakteru v oblasti dopravy a ďalšie činnosti podľa pokynu primátora. Zabezpečuje tiež koordináciu strategických a koncepčných rozvojových dokumentov pre územie hlavného mesta v oblasti dopravy, koordináciu rozvoja inteligentných dopravných systémov na území mesta a koordináciu medzinárodných projektov a projektov financovaných z EÚ z hľadiska strategického rozvoja dopravy na území mesta.


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 664
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 968
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 106
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 824
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 669
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 446
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 098
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 020
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 857
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 472

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Vykurovať sa začalo skôr. Účty ukáže až zima

Výsledné platby za teplo mierne zdvihne studený január, ktorý bol najchladnejší za 20 rokov

V bratislavskom Prievoze pribudne nový rezidenčný komplex

Rezidenčný komplex by mal podľa zámeru pozostávať z troch polyfunkčných objektov, garážového domu a súvisiacej infraštruktúry.

Ponuka nových bytov na Slovensku rastie rýchlejšie ako dopyt po bývaní

Ceny bytov majú v poslednom období rastúci trend.

Stavebná produkcia medziročne klesla

Oproti februáru 2016 sa celková stavebná produkcia znížila o 10,7 percenta.